Zobacz kolekcję! Sprawdź naszą nowość - drzwi z serii Novis

Warunki gwarancji na drzwi zewnętrzne

Warunki gwarancji na drzwi zewnętrzne

KARTA GWARANCYJNA WRAZ Z INSTRUKCJĄ MONTAŻU

JEDNORAMOWYCH OKIEN, DRZWI BALKONOWYCH ORAZ DRZWI ZEWNĘTRZNYCH DREWNIANYCH

UWAGA:

Przed rozpoczęciem montażu
należy zapoznać się z instrukcją
oraz warunkami gwarancji

RONKOWSKI Fabryka Okien i Drzwi S.A.
83-400 Kościerzyna, ul. Mała Kolejowa 4
tel. 58/686-77-81 tel./fax 686-78-54
www.ronkowski.eu; e-mail: biuro@ronkowski.eu

§ 4

1. Na podstawie niniejszej gwarancji Producent zobowiązuje się wyłącznie do usunięcia wad Produktów objętych gwarancją opisanych w § 2 ust. 1 w przypadku zgłoszenia wad w terminach określonych w § 5 ust. 2 niniejszej gwarancji.

2. W przypadku bezpodstawnego zgłoszenia roszczenia z niniejszej gwarancji, Kupujący zobowiązuje się do zwrotu na rzecz Producenta wszelkich kosztów pracy i dojazdu osób zaangażowanych przez Producenta do sprawdzenia zasadności zgłoszenia.

§ 5

1. Gwarancja przewiduje usunięcie usterek zaistniałych i zgłoszonych w okresie oznaczonym na „KARCIE GWARANCYJNEJ”, licząc tenże okres od dnia wydania produktu Kupującemu.

2. Jako dzień zgłoszenia usterek przyjmuje się dzień, w którym informacja faktycznie dotarła do Producenta (np. otrzymania pisma, e-maila, faxu lub osobiście).

3. Kupujący korzysta z usług gwarancyjnych Producenta zgodnie z niniejszymi warunkami wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w miejscu wydania produktu Kupującemu.

4. Producent nie przyjmuje rachunków za poniesione koszty związane z samodzielnym usunięciem wad.

§ 6

1. Kupujący zgłasza reklamację w formie pisemnej do siedziby Producenta.

2. W ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia usterek Producent udzieli Kupującemu pisemnej odpowiedzi odnośnie dalszego trybu rozpatrywania zgłoszenia.

3. Producent może domagać się od Kupującego dodatkowych informacji odnośnie zaistniałych usterek.

4. Udzielenie odpowiedzi na zgłoszenie reklamacji nastąpi w formie „Protokołu z reklamacji”.

5. „Protokół z reklamacji” powstaje przy udziale Kupującego lub w oparciu o informacje od Niego uzyskane.

6. Przy dokonywaniu oględzin lub sporządzaniu „Protokołu z reklamacji” usterki mogą zostać bezpośrednio usunięte, o ile będzie to możliwe z technicznego punktu widzenia.

7. Kupujący zapewni każdorazowo Producentowi lub osobom przez niego upoważnionym dostęp do reklamowanego produktu w celu oględzin i usunięcia usterek.

8. Uniemożliwienie przez Kupującego dostępu producentowi do reklamowanego produktu w ustalonym terminie traktuje się jako zwolnienie Gwaranta z obowiązków wynikających z gwarancji.

§ 7

1. Usunięcie usterek nastąpi w terminie do jednego miesiąca od daty powiadomienia Zamawiającego o przyjęciu reklamacji.

2. Szczegółowy tryb i data usunięcia usterek zostaną określone pomiędzy stronami telefonicznie lub listownie.

3. Producent dołoży starań, aby usunąć usterki w jak najszybszym terminie.

§ 8

1. Dowodem udzielenia gwarancji przez Producenta jest wystawiona „KARTA GWARANCYJNA”.

2. Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancyjnych jest przedłożenie „KARTY GWARANCYJNEJ” i dowodu zakupu (faktury).

3. Przerabiana bądź nieczytelna „KARTA GWARANCYJNA” może zostać uznana za nieważną.

4. Dowodem zawarcia umowy gwarancyjnej jest podpisanie niniejszej „KARTY GWARANCYJNEJ”. Dla zachowania ważności umowy gwarancyjnej wymagany jest podpis obu Stron.

§ 9

1. Naprawy i przeróbki produktu w okresie gwarancji wykonane przez osoby nieupoważnione przez producenta mogą powodować wygaśnięcie praw z niniejszej gwarancji.

2. Dokonanie napraw gwarancyjnych zostanie zapisane w „KARCIE GWARANCYJNEJ”.

Adres do zgłoszeń gwarancyjnych:

Usługi gwarancyjne:

RONKOWSKI Fabryka Okien i Drzwi S.A.
ul. Mała Kolejowa 4
83-400 Kościerzyna

1. tel. 58/686-77-81
2. tel./fax 686-78-54

e-mail: biuro@ronkowski.eu

UWAGA!

Dodatkowo podczas użytkowania zabrania się:

WSKAZÓWKI DLA WŁAŚCIWEJ PIELĘGNACJI I KONSERWACJI OKIEN I DRZWI BALKONOWYCH DREWNIANYCH

Serdeczne Gratulacje!

Zdecydowaliście się Państwo na drewniane okna i drzwi balkonowe, które co do właściwości użytkowych i nowoczesnej technologii produkcji posiadają najwyższą jakość.

Aby zachować wysoką jakość i piękno okien oraz drzwi należy przestrzegać wskazówek i rad stosując zestawy pielęgnacyjne do drewnianych okien i drzwi typu Remmers Pflege Set.

Warunkiem gwarancji posiadania długotrwałej wysokiej jakości nowych okien bądź drzwi balkonowych drewnianych jest stałe przestrzeganie poniższych zaleceń.

PIELĘGNACJA I KONSERWCJA POWIERZCHNI DREWNIANYCH

WSKAZÓWKI MONTAŻOWE:
Zabrania się stosowania do zabezpieczania okien w trakcie prac budowlanych taśm z silnym klejem np. taśm zbrojonych.

Ewentualne nalepki należy usunąć ze szkła najpóźniej po około 14 dniach od montażu okien, gdyż późniejsze ich usunięcie może być bardzo utrudnione.


Zainteresowały Cię nasze produkty?

Poznaj naszą ofertę drewnianych drzwi wewnętrznych i wybierz idealny model do Twojego wnętrza!


Wypełnij formularz
i poproś o ofertę!






    ...
    Odwiedź nas na: